A fogyasztó békéltető testületi eljárást kezdeményezett, mert külföldi utazása alkalmával nem azt a szolgáltatást kapta mint amit megrendelt.Elmondása szerint a 4 * szálloda szobája nem a tengerre nézett, hanem egy forgalmas utcára és a berendezése, mérete sem volt megfelelő. Erről fotókat is készített, de nem csatolt a helyszínen készített, felvett jegyzőkönyvet. Ennek okát abban jelölte meg, hogy a szálloda személyzete erre nem volt hajlandó, a telepített idegenvezetőt meg nem érte el. Az utazás közvetítőnek telefonon jelezte a problémát.
A Békéltető Testület a Fogyasztó kérelmét elutasította, mert jegyzőkönyv hiányában azt kellett volna okirattal bizonyítania, hogy panaszát telefonon közölte az utazásszervezővel, vagy közvetítővel. Önmagában a bemutatott hívás jegyzék nem volt elégséges, mert a bejelentést az ellen iratokban, sem az utazásszervező, sem a közvetítő nem ismerte el.
Tanulság! Ragaszkodni kell a helyszínen a jegyzőkönyv felvételéhez, vagy ennek hiányában a bejelentést igazolható módon /pld. e-mail/ kell megtenni.